Poradna pro lidi v tísni poskytuje pomoc prostřednictvím odborného sociálního poradenství lidem v nepříznivé sociální situaci, kterou nejsou schopni řešit vlastními silami.
Průběžný stav spokojenosti klientů s poskytovanými službami Poradnou pro lidi v tísni se rozhodli její pracovníci průběžně monitorovat mimo jiné i prostřednictvím anonymních dotazníků. Vedle škálového hodnocení je klientům dána i možnost slovního vyjádření. Právě z něj nyní vybíráme pár vzkazů.
„Děkuji za pomoc.“ „Moc jste mi v mé situaci pomohli.“ „Vše bylo OK“. „ Popravdě musím říci, že co se týče přístupu a služeb, nic mi nechybí a nenapadá mě nic, co bych si přála změnit. Celkový přístup i erudice pracovníků je vskutku příkladný, citlivý, empatický, s upřímnou snahou pomoci. Efektivní pomoci. Víc takových pracovníků pro potřebné klienty.“ „Byla jsem velmi spokojená a ještě jednou mnohokrát děkuji za obrovskou pomoc a za velmi milé a vstřícné jednání. Jsem ráda, že jsem se na vás obrátila. Strašně moc jste mi pomohli jít tím správným směrem.“
Slova a věty, která zahřejí u srdce a jsou další motivací pro činnost pracovníků Poradny. O tom, že to nejsou jen fráze, svědčí skutečnost, že velkou část klientely Poradny tvoří ti, kteří dostali doporučení od těch, kteří již služeb Poradny využívají a mají s jejich poskytováním dobré zkušenosti.
Více o Poradně pro lidi v tísni